CONCURS:
Așa cum v-am obișnuit deja, suntem la curent cu toate evenimentele de marcă din Cluj-Napoca iar acum am pus la cale un concurs cu un premiu extraordinar!
The amazing UNTOLD FESTIVAL vă așteaptă !
Colorama pune la bătaie 2 abonamente la Best Major Festival din Europa, UNTOLD FESTIVAL, pentru cele 4 zile de magie. Urmează pașii din postarea concursului de mai jos și intră în concurs pentru cele 2 abonamente:
Mult succes tuturor și nu uitați: Colorama înseamnă promptitudine, calitate şi distracție!
Mai jos puteti consulta si regulamentul concursului. Va dorim mult succes!
1. ORGANIZATORUL
1.1. Concursul “COLORAMA te trimite la distractie la UNTOLD” (denumit in continuare “Campania“) este organizat si desfasurat de catre ROXER GRUP S.A. – COLORAMA Copy Center (denumita in continuare “Organizatorul“), o societate comerciala cu sediul in Cluj-Napoca, Calea Baciului 1-3.
1.2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial”).
1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania prin afisarea acestuia pe pagina www.colorama.ro.
1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
1.5. Campania se va desfasura cu ajutorul firmei S.C. FIVETN S.R.L., cu sediul social in Floresti, Str. Florilor, Nr. 296/15, jud. Cluj, inregistrata la registrul comertului cu nr. J12/2392/2013, Cod Unic de Inregistrare 32072153, denumita in continuare „Agentie”.
2. DURATA CAMPANIEI
2.1. Campania se desfasoara in perioada 07 – 28 iulie 2016, (denumita in continuare “Perioada Campaniei”) astfel: prin intermediul paginii de Facebook Colorama – www.facebook.com/ColoramaAdvertising/
3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. Campania se adreseaza persoanelor fizice, cu varsta de peste 14 ani impliniti la data inceperii Campaniei, participanti la campania “COLORAMA te trimite la distractie la UNTOLD”, care au domiciliul in Romania si care se conformeaza termenilor si conditiilor prezentului Regulament (denumiti in continuare „Participanti”).
3.2. Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele persoane:
a.- Pentru evitarea oricarui dubiu, persoanele juridice nu pot participa la si nu li se pot acorda premii in cadrul „Campaniei”. Pentru scopurile prezentului Regulament, prin persoana juridica se intelege orice entitate care nu intra in categoria persoanelor fizice.
b.- Nu pot participa la aceasta „Campanie” angajatii companiilor din grupul Organizatorului si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sotjsotie) precum si persoanele fizice care detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia, in legatura cu companiilor din grupul Organizatorului.
3.3. Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in cadrul Campaniei, incalcand prevederile prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiului astfel castigat si de a actiona in instanta respectivele persoane, atat prin actiuni civile, cat si prin plangeri penale, in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.
3.4. Intrucat calitatea de participant in prezenta Campanie o vor avea si persoanele minore, toate actele/faptele juridice ce presupun exercitarea capacitatii de folosinta si de exercitiu a acestora trebuie realizate in asa fel incat aceste acte/fapte sa fie incheiate in mod valabil, in conditiile legii. Organizatorul are dreptul de a anula participarea si de a nu acorda premii acelor castigatori pentru care actele/faptele juridice necesare potrivit prezentului Regulament nu sunt incheiate in conditiile legale ce asigura valabilitatea lor. Prin urmare, inscrierea minorilor in Campanie se va face de catre/cu acordul parintilor/tutorilor minorilor. Prin inscrierea minorului in Campanie parintele/tutorele isi exprima acordul cu privire la participarea minorului in Campanie.
3.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament.
3.6 Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide daca informeaza respectivului participant cu privire la aceasta decizie.
3.7. Prin inscrierea in Campanie, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului Oficial si isi exprima acordul in privinta acestora, inscrierea si participarea in Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
4. MECANISMUL CAMPANIEI
Descrierea Campaniei:
4.1. Persoanele care vor lua parte la campanie vor fi denumite in continuare drept “participanti”, iar acestia trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a se inscrie in cadrul Campaniei:
– Like la pagina noastră de Facebook
– Like & Share la postarea cu „Campania”
– Tag persoanei cu care urmeaza să isi petreaca cele 4 zile fabuloase
4.2. Toate comentariile sau postarile incarcate ca urmare a pasilor descrisi la punctul 4.1 vor intra intr-un proces de jurizare pentru acordarea premiului.
4.3. Doar participantii care indeplinesc pasii descrisi la punctul 4.1 vor fi luati in considerare pentru premiile acestei Campanii.
4.4. Numele castigatoriilor vor fi facute publice pe pagina de Facebook Colorama – www.facebook.com/ ColoramaAdvertising/ in data de 29 iulie 2016.
4.5. Pentru fiecare accesare a platformei Facebook, utilizatorul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului de internet, indiferent de modalitatea de accesare sau de instrumentul prin intermediul caruia acceseaza Internetul.
5. PREMIUL SI VALOAREA ACESTUIA
5.1. In cadrul Campaniei se vor acorda un premiu constand din 2 abonamente la Best Major Festival din Europa, UNTOLD FESTIVAL. Valoarea unitara a unui abonament la festivalul de muzica UNTOLD este 405,00 lei. Valoarea totala a premiului este de 810,00 lei.
5.2. Castigatorul premiului oferit in cadrul acestei Campaniii nu are posibilitatea de a pretinde schimbarea acestuia cu alte bunuri sau sa solicite contravaloarea in bani a premiului castigat.
5.3. Premiul Campaniei va fi acordat prin jurizare, la finalul Campaniei, in data de 29.07.2016 si va fi ales prin platforma random.org., de către Agentie.
5.4. Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun participant, atunci premiul Campaniei ramas neatribuit va ramane la dispozitia Organizatorului.
5.5. Premiul se acorda si se pune in posesie doar in cadrul Campaniei “COLORAMA te trimite la distractie la UNTOLD” si doar pe teritoriul Romaniei, prin identificarea castigatorului in baza unui act de identitate si dupa semnarea unui proces verbal de predare/primire. Pentru participantii minori acest lucru se va face de catre/cu acordul parintilor/tutorilor minorilor.
6. TAXE SI IMPOZITE
6.1. Veniturile sub forma de premii se impun, prin reținere la sursă, cu o cota de 16%, aplicată asupra venitului net realizat din fiecare premiu. Venitul net reprezintă diferența dintre venitul din premii și suma reprezentând venit neimpozabil (in limita a 600 lei inclusiv). Impozitul calculat și reținut in momentul plății este impozit final. Impozitul astfel calculat și reținut se plăteste la bugetul de stat până la data de 25 a lunii urmatoare celei in care a fost retinut.
7. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
7.1. Prin prezentul Regulament, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
7.2. Astfel, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei garanteaza tuturor Participantilor la Campanie (in calitate de persoane vizate) urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a se adresa instantei competente si de plângere catre autoritatea de supraveghere.
7.3. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inregistrarea in Campanie, identificarea si inregistrarea castigatorului si lor, inmânarea premiului câstigatorului, realizarea de rapoarte statistice, informarea participantilor (prin diverse mijloace de comunicare) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de Organizator.
7.4. Prin inscrierea la Campanie, Participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale sale catre/de catre Organizator si/sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Organizatorului operata de catre Agentia Digitala, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
8. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
8.1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie sau in cazul anularii evenimentului de catre organizatorii acestuia. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica in aceeasi modalitate ca si prezentul Regulament.
9. FORTA MAJORA
9.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament.
9.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
9.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:
– avarierea sistemului informatic de stocare a datelor;
– orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
– anularea campaniei de catre organizatorii sai.
9.4. Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
10. LITIGII
10.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.
11. REGULAMENTUL
11.1. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica orice inscriere care nu respecta regulile prezentului Regulament.
11.2. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.
11.3. Prezentul Regulament a fost redactat de catre Organizator, cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat in trei exemplare originale.
Organizator,
ROXER GRUP S.A. – COLORAMA Copy Center
Câştigătorul va fi ales în data de 29 iulie prin platforma random.org.